סוכן הביטוח שוקה תקוע מאחור. האומנם?

סוכן? או לא סוכן? זאת השאלה.  או למה *לא* לחסוך כמה שקלים על סוכן ביטוח? כדי שברגע האמת, תדע שאתה מבוטח!

אין על שני כהן, לדעתי הסטנדאפיסטית מספר אחת של כל הזמנים. לאחרונה אנו רואים אותה מככבת בפרסומות של 9,000,000. תקציר הפרקים… שני מגלמת את מזכירתו של סוכן הביטוח שוקה. אשר הזמן פסח עליו. וכך מחזירה אותנו חברת 9M (יכול היה להיות גם ישיר או AIG, אני לא מבדיל ביניהן) אל העבר, אל הזמנים בהם היינו עושים ביטוח אצל סוכן. המסר ברור. סוכן זה פעם, היום יש אינטרנט. בלה בלה בלה…

מסע מרתק בזמן.

כשם שבטיול עם המשפחה לאירופה, אנו אוהבים לחרוג מעט מן המסלול שתכננו עבורנו המדריכים. כך גם במסע בזמן, לא יזיק להתבונן ימינה ושמאלה. או עם נחשוב במונחים של טיול מאורגן, להתנתק קצת מן הקבוצה. אם גם אתם נוקטים בגישה זו לפעמים, הקפידו רק לוודא שאתם יודעים לחזור לתלם. אחרת יש השלכות.

וכך, חמקתי לי מן האוטובוס, בעיצומו של המסע בזמן, ויצאתי לברר היכן הייתה שני כהן בתקופה ששוקה כן היה רלוונטי.

לא תאמינו מה גיליתי – לא לבעלי לב חלש.
אני מזמין אתכם להיזכר באחת מהדמויות המצליחות ביותר ששודרו בארץ. קבלו את ספיר, ממחלקת שימור הלקוחות. זאת שתתיש אתכם ברגע שתירצו להתנתק.

וטיפה לפניכן

שובו של הג'דיי

מכיוון שכמו שוקה, גם אני הפכתי לאחרונה ללא רלוונטי. יצא שאני צריך לרענן את תיק הביטוח שלי. וכשם שהחיים מזמנים לנו הזדמנויות, כך נזדמן ערן, הסוכן החדש שלי אל חיי.

ובעודי יושב עם ערן, פגישתנו השנייה יש לומר,  והוא עושה לי סדר בתיק הביטוח, מגלה לי שיש לי ביטוחים שלא ידעתי עליהם. ושאין לי ביטוחים שחשבתי שיש לי (מה ההבדל בין ביטוח בריאות לביטוח מחלות קשות?) ולמה חשוב למלא נכון את הצהרת הבריאות וכו'. הטלפון מצלצל.

על הקו, לא תאמינו, לא ספיר כי אם קולגה, אשת מכירות של AI9ישיר. וכך במיומנות טיפוסית של ילדונת שאין לה מושג, וחצי מושג בביטוח. אבל יש לה המון ידע במכירות, יחסית לגילה כמובן. לא שאלה אותי מה יש לי ומה אין לי. פשוט הסבירה לי שכדאי כי יש מבצע. ביטוח חיים סוף. לא עברו 20 שניות נוספות וגם הצהרת הבריאות כבר מאחורינו (אני יכול להבין אותה, הצהרת בריאות זה באמת דבר משעמם). מה שאני לא יכול להבין זה שבמקום לומר לי: "אני מקריאה לך עכשיו הצהרת בריאות, חשוב שתקשיב ותענה אמת". נאמר לי משהו בסגנון "אני אשאל אותך עכשיו כמה שאלות ואם הכול בסדר, זכית."

העיקר שלא נצטרך.

צחוק בצד. כשם שבחברות הכבלים, אליבא דספיר, יש שני סוגים של שירות לקוחות. אחד למתחברים והשני למתנתקים. כך גם בחברות הביטוח. וכשאני עושה ביטוח חיים אני שואל את עצמי.

אם יום אחד, חס וחלילה, אני אתנתק מן השרות. האם לילדים שלי יהיו הכוחות והתבונות להתמודד עם ספיר ממחלקת ניתוקים?

רוצים עצה אמיתית. חסכתם כמה שקלים בביטוח הרכב מעולה. בביטוחים הרציניים, ביטוחי חיים ובריאות. אתם צריכים סוכן.

ואני לא יכול לסיים בלי לשאול את השאלה:

מי כאן ,לדעתכם, תקוע מאחור

עד כאן להפעם

www.shortcuts.co.il

מוקדש לערן זוסמן, סוכן הביטוח שלי 🙂

סגור לתגובות.